Kızlar 17 günlük bebeğim var burnu tıkalı serum fizyoloji sıkıyorum ama hala tıkalı gibi oluyo aspiratorum vae ama cekmiyo bu altı top gibi olanlardan var oda ise yaramıyo yada ben yapamıyorum bilmiyorum, burnunu açmak için başka yapabileceğim bisey var mı bilgisi olan annelerimden destek bekliyorum