Hamisse Dün cinsiyetimizi öğrendik Allah nasip ederse kızım olucak isim aklımda vardı zaten sizce ASYA SARE ismi nasıl 🥰
almilaumay12 Hamisse Asya ismi çok güzel. Benimde ilk kızımın ismi Umay, ikinci kızımın ismini Almila koyacagiz inşallah
almilaumay12 Rumeysagnc Etme zaten en basiti kız yeğenimin ismi miray cevremde bircok kız cocugunun adi miray erkekle daha rast gelmedim açıkçası.
Didi6 Rumeysagnc Evet Miray ülkemizde kızlara konuluyor zaten ama anlam olarak erkek ismi. Bunu biliyorsqn zaten sorun yok 😊