Kaderyerrr buralarda olur olmaz basliklara girmeyin,evet kotu seyler okumak kotu dusundurur,dusundukce kotuyu cekersiniz..bilgilenmek amacli girin,kaynana postlarina, ve ya sorunlu basliklara ugramamaya calisin etkileniyorsaniz.malum pandemi hepimizin psikolojisini etkiledi,zaten yeterince stresliyiz,Allah yardimcisi olsun tum sorun sahibi kisilerin insallah..