YuvarlanamayanPandaa Ulkuatly düzensiz ani sancılarmı var sende geçmeyen kuzum eger senin yoksa iç sancıdır
minikserce00 Ulkuatly kiz bune çok aşırı sancın çıkmis ama düzensiz de kaç haftalıksin bide Doktorun niye bakmadi
Denedimyedimgezdim Bebekte hiç hareket yok düşük nabızda, uyuyor olabilir. Sancıların çıkmış çok anlık ama çok düzenli gözükmüyor, çok kıpırdamış olabilir misin 😂 bu kadar ani yükselme düşme bana ilginç geldi. Doktorun yorumlaması tabi daha iyi 🤗
Ulkuatly minikserce00 37 haftalığım biraz cok hareket ettım oyuzden olabilirmi? Sancı cok oluyor bende aslında ama doktor az sancın var ama yok denebılcek kadar dedi
minikserce00 Bide belli bu nst yalnıs çekilmiş yada bebeğin atimlarinda sıkıntı var sen en iyisi hemen Dr görüş ve bi daha cektir
Ulkuatly aslannaz21 37 haftalıgım ama doktorum cok sancın yok dedi ama bence sancılarım var hıssedıyorum
ZZeyynePP Halenur-42 35 de başlıyor genelde canım ama riskli yada sancı falan olduğunu düşünürse 32 de bile alıyor doktorada bağlı biraz