tanya25 Ayın 5inde göz muayenesi oldum reçetem yazıldı ama kapanmadan dolayı optikçiler kapalıydı normalde reçetenin geçerliliği 10 gündü ama kapanma girince alamadım haliyle. Şu an alabilir miyim? Bilgisi olan var mı?
Hatice_bilal tanya25 reçetenin günü geçtiğinde kabul etmiyorlar canım hastaneye gidip tekrar reçete yazdırman gerekiyor