Eşimle ayrıyız ama çocuk için irtibattayız o bebeğe başka isim dusunuyo ben başka isim şimdi tutturdu doğum belgesinin resmini bana at diye kendi bulduğu ismi koymak kimliğe öle yazdırmak için mi istiyor yoksa işten doğum izni hakkını kullanmak için mi istiyor anlamadım