plakayerli Haftamdayım. Sormak istediğim doktorlarınız vajinal muayenelerinizde jel kullanıyor mu? Benim doktorum enfeksiyon tehlikesi olur diye kullanmıyor. Fakat daha önce boş gebelik geçirdiğimde her hafta vajinal muayene oluyordum ve her defasında doktorum jel sürüyordu. Acaba sizin doktorlarınız nasıl yapıyor?
eebru- plakayerli ilk defa sizden duydum. Ben tüp bebek ile hamile.kaldim defalarca alttan jel ile muayene oldum enfeksiyon yasamadim eve gelince duş aldıktan sonra sıkıntı olacağını düşünmüyorum jel olmadan muayene cok can acıtıcı olabilir
Burcuckmk plakayerli dun çatı muaynesi oldum doktor eldivenini takti jelle baktı vucuda uygun jeller onlar az bi miktar kullaniyorlar zaten
bademsekeri42 plakayerli Offf bir vajinismus hastası olarak çok korkuyorum o muayeneden ya . Diyceksiniz nasıl doğuracan ama gerçekten korkuyorum …
Burcuckmk plakayerli bende cok korkarak gitmistim ama kendimi rahat biraktim doktorumda gayet sakin bir muayne yaptı sende cok rahatsin catinda fena değil haftaya kadar bekleyelim kendi gelmesini dedi
Sevimli96 plakayerli sağlıkçılara karşı biraz saygılı olurmusunuz.. muayene elbet can acıtacak buna bu kadr acıdı diyorsanız Doğum sancısında allah yardımcunuz olsun o zaman
plakayerli Seferyehatun eski doktorum da hep jel sürerdi bu doktor biraz yaşlı eski kafalı mı acaba valla vajinal muayenelerde hep rahat olurdum neden bu kadar korkuyorlar ki diye düşünürdüm artık ben de korkuyorum
plakayerli bademsekeri42 benim de vajinusmus geçmişim var zaten :/ ama dediğim gibi önceki vajinal muayenelerimde hiç acı olmuyordu tamam geriliyordum ama doktor beni rahatlatıyordu bacaklarını serbest bırak diyordu ben gevşeyince yapıyordu jel de old için acımıyordu
plakayerli Sevimli96 o acıyla baya saydırdım valla kendi kendime. Normalde vajinal muayene olmaktan korkmazdım da acımazdı da ama bu doktor çok kaba davrandı jel de kullanmadı o yüzden acıdı
bademsekeri42 plakayerli Bebim ilk vajinal muayenelerim çok zor geçti sonrasında bende alıştım hala korkarım ama yapacak bişey yok bu çatı kontrolüde ne kadar acıtabilir ki
Aleyna_kpln plakayerli kimisi suruyor kimisi surmuyor acilde muayne olmak zorunda kaldim 38.haftamdayim surmedi hicbisey acidi ama