Mami bnde sizin gibi seyrek gdyrm alti yedi haftada bir su an 36 bitti birdaha 39 da cagirdi bu arada hic nstye baglanmadim gerek de duymadi dr um cok nst sezeryani tetikliyo ssvd adayiyim insallah normal olur diye dua edyrm cati muayenem gerek duyarsa yapicagini soyledi