20+5 te ilk dozumu olsam geç kalmış olurmuyum arkadaşlar
Yarennn01_ ilk dozu bende 20. Haftamda oldum canım
Yarennn01_ bende tam 20+5 te olmuştum 😊
Yarennn01_ Bende 21+4 de olmuştum şimdi ikinci doz için 26 da gel dediler
Yarennn01_ ilk dozu korona gecirdigim icin 25 de oldum ikinci doz 29da olacak yani gec degil
Tam zamanlari bende 23 de oldum
Yarennn01_ ilk dozu 24 de ikinciyi 29 da oldum bişey olmuyor🙂
İlk dozu 26da 2. Yi 30da oldum.
Yarennn01_ bende 20+4te oldum canm geç degil