cemreninannesi67 Kızlar merhaba ben doğum yapalı 6 gün oldu bu süt parası mı çocuk parası mı ne veriyormuş devlet sanırım ama çalışmıyorum bunu nasıl alabiliriz yada devlet ne veriyor ne kadar veriyor bilgisi olan beni aydınlata bilir mi acaba,…..teşekkür ederim 🌸
duranneslihan0110 cemreninannesi67 doğum parası için aile hekimliğinden hamileyken bir belge alıp sosyal yardımlaşmaya veriyosun bebek doğduktan sonra tc üzerine yatıyor ptt den içeriden alıyorsun ilk bebekse 300-400 TL veriyorlarmış
Bsmlh cemreninannesi67 canım ben 28 gün oldu doğum yapalı doğum belgeni sosyal yardımlaşmaya verdıgınde alabılıyorsun bende vermedım daha bu hafta verıcem
yesilesinti cemreninannesi67 ikinci çocuğa 400 alıyosunuz. Ben geçen hafta dilekçemi verdim. Bulunduğunuz ilçenin aile ve sosyal yardımlaşmasına dilekçe dolduruyosunuz ama bunun için çocuğun kimliğinin çıkmış olması gerekiyo. Daha sonra e devletten takip edebilirsiniz. Ücreti anne adına pttye yatıyor.
Ysmmmnn cemreninannesi67 dopum oarası yazın ilk çıkan seçeneğe tıklağın başvuru yapın ikinci bebeğede 400 yada 500 veriyolar heralde onu bilmyrm
Bsmlh cemreninannesi67 ona baglı olarak tüm işlemler orada yapılıyor 52 günde süt parası oluyor hepsını söylüyorlar arkadaslarım aldı cnm
cemreninannesi67 yesilesinti tamm cnm çok sağol kimliğimiz geldi bugün yarın bende gidip başvuru yapıyım o zaman 🌸
duranneslihan0110 hellobaby0 ben 170i aradım az önce ama doğumdan sonra bebeğin kimlik fotokobisiyle gelin dediler o şekilde başvuru yapıcaksınız dediler ben de anlayamadım
MerakliAnne61 Hamileyken alinmiyor adi ustunde dogum parasi cocugunuz dogunca dogum belgesi ve kimligi ile bulundugunuz ilcenin aile calisma ve sosyal hzmetler subesine basvurun esiniz halletsin kolayca ilk cocuga 300 2.cocuga 400 3 ve uzeri dogumlara 600 tl dogum parasi veriyor devlet annenin sigortali olma sarti aranmiyor birde 202 tl sut parasi var her dogumda 1 kereye mahsus veriliyor bunlari ziraat subesinden yada ptt uzerinden cekiyorsunuz sizin adiniza
Es-em02 MerakliAnne61 merhabalar, ben kamu kurumunda çalışıyorum şu an 28. Haftadayım da bundan bende yararlanabiliyor muyum