Hilal-95 Zkygmsbtr bende 14+2 hissediyomusumuz hiç karnınızda kıpırdama ellımı çekemiyorum ya karnım gurul gurul🤣🤣 sürekli nasıl hiisedicem çok heyecanlanıyorum
Zkygmsbtr Hilal-95 benim iki gündür bulantim yok hissetmeye çalışıyor kıpırdama yok yarın randevum var bakalım inşallah hayırlı haberlerle döneriz
Shnern Zkygmsbtr benimde ikinci gebeliğim birde düşük var sanırım 3 oluyor sağlıkla alalım kucaklarimiza inşallah cinsiyet ogrendinizmi