Buseninannesi_21 Merhaba Anneler ben 20. Haftada ilk aşımı oldum 2. Dozumu vurulmadım 27 haftalik oldum acaba bu haftada vurulabilir mi saglik ocagini ariyorum ya kapali ya da meşgul. Fikri olan veya deneyimli olanlar var mı?
Ebru3890 Buseninannesi_21 1 ay arayla vuruyorlar canım genellikle ama fazla geçmemiş yaparlar herhalde
MS92 Buseninannesi_21 geç kalıyorsunuz bir an önce gidin 22 ve 26. Haftalarda olmuştum ben. Arayı çok açmayın.
Buseninannesi_21 Cilekkz-22 Doğuma 1 ay kala kadar yapiliyormus ulasabildim de simdi aşı yokmuş gelince haber verecekler.
Buseninannesi_21 Ebru3890 Simdi ulasabildim doğuma 1 ay kala kadar yapiliyormuş ne zaman aşı gelirse arayacaklar.
Cilekkz-22 Buseninannesi_21 anladım canım benimde en son tetanoz aşısını eşim eczaneden almıştı sağlık ocağındaki hemşire söylemişti
Buseninannesi_21 MS92 Aradim acildi sonunda ne zaman gelirse beni arayacaklar doğuma 1 ay kala kadar yapiliyormuş sordum da. 🤗