sumeyyegul Arkadaşlar merhaba. Doktorum kafein tüketimini kayıtsız şartsız yasakladı :( .. Niğde gazozu hakkında bilgisi olan var mı? Meyveli gazoz sayılır mı ? Kafein var mu yok mu bilemedim. Yardımcı olursanız cok mutlu olucam..
Duygu_k sumeyyegul bildiğim kadarıyla asitli ve şeker oranı yüksek içecekler de faydalı değil bu dönemde 😕 içeriğinde kafein yok ama şeker çok.. asitliği de yüksek o yüzden mümkün olduğunca nadir tüketilmeli bence..
Hfhfhf İçerinde asit olan hersey zararlı. Asitsiz içeçekler tüketmeniz gerekiyor. Asitli olan içebiliecegınız tek sey sade maden suyudur