Benim beta HCG testim önce 14 çıktı 2 gün sonra 48 ama sonrasinda 19 a düstü tekrar 23 e çikti galiba dış gebelik yada kimyasal gebelik olabilirmisim basina boyle bisey gelen var mi😥 doktor cumayi bekle dedi nasil zaman gecicek bilmiyorum ben cok mutsuzum