milena11 maalesef folik asite gebelikten önce başlamak gerekiyor.bebeğin beyin ve omurilik gelişiminin en hızlı olduğu dönem ilk 6 hafta ve gebeliği zaten en az 3 4 haftalıkken saptayabiliyoruz tüp bebek vs değilse eğer bu da folik asite geç başlamamıza sebep oluyor inşAllah tarama sonucu yanlış çıkmıştır ayrıntılı ultrasonda güzel haberler duyarsınız inşAllah Rabbim yüzünüzü güldürsün tarama testlerinde genellikle kesin tanı olmaz yüzdelik ifade kullanılır İnşAllah yanlış çıkmıştır sonuç