Barlas_mom Semy anlamıyorum ama kimse yorum yapmayınca bakayım istedim normal görünümde diyor rapor da kötü durmuyor sağ sağlim çok iyidir inşallah
Nesityyy Semy aşağıda açıklamasi yazılmış canım zaten Hersey normal diye.. Ama bunun cvp sana daha iyi doktorun söyler. bence doktoruna göster ☺️
Nesityyy Semy normal yazıyor Hersey canım merak etme ☺️Allah sağlıkla kucagina almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻☺️❤️