EsmamM18 Kızlar 33 haftalık gebeyim bu haftaya kadar özele gittim kontrole. Doğumu devlette yapmak istiyorum. 2. Sezeryanım olacak kısmetse. Son 1 ayım kaldı. Bir sorun çıkar mı ? Doğuma kabul ederler mi ? Ne yapmam lazım. Yardımcı olursanız sevinirim.
havis00 EsmamM18 niye etsinlerki ama soguma az kala nerde dogum yapacaksan oraya kontrole git ve dogumu orda yapmak istediğini soyle senden kan vs alirlar orda dosyan olur
Rabia112 EsmamM18 sorun olmaz tabikide ama sezeryan günü belirlemek için Muanneye gitmen gerekiyor. en kötü acilden giriş yaparsın ama gebe takip dosyan yanında olsun bundan önce yaptığın tüm testler ulturason resimleri falan