Nilay01- Merhaba anneler 😊 ben hamile olduğumu yeni öğrendim planlı olmadığı için de folik asit hiç kullanmadım şuna 5 haftalık gebeyim bir sıkıntı olur mu şimdi başlasam 4 hazirana randevu aldım doktor randevusunu mu beklemeyeyim görüşlerinizi bekliyorum 🌸
Belacivciv Nilay01- merhaba önceklikle tebrik ederm sağlıkla kucağınıza alın inşallah :) Ben de hamilelikten önce kullanmadım folik asit doktora sorarak başladım isterseniz önce doktorunuza danışın bazı kişilerde gerek duyulmayabiliyor :)
Dilekcnkn Nilay01- Ben hamile kalmadan önce başladım muayne olduğumda doktor demişti gebelik düşündüğünde 3 ay önceden iç diye ben 1 ay kullandım sadece gebelikten önce hemşirene sorabilirsin
Oskar Nilay01- hemen kullan bence. Ben beklemedim, doktor demeden gebelikten 3 ay önce başladım, 2 aylık oldu hala kullanıyorum, devam et dedi doktor. Solgar aldım.
Lulemom Bende kullanmamıştım. 5. Haftamda doktordan öğrendim hamile olduğumu. O yüzden direk folik asit önerdi. Bende o haftada başldım yani
Merveclsz Nilay01- bende 1 gün sonra doktora gitmeme rağmen hemen folik asiti almıştım doktora göstermiştim farketmez demişti genelde birçok çeşidi var bence direk al kullanmaya başla eczaneye danış bende 5 haftalıkken almıştım daha fazla geç kalmak istememiştim
Oskar Nilay01- zararı da yokmuş, vücutta fazla olsa bile idrarla atılıyormuş, besinlerden artık gerektiği kadar alamıyoruz ne kadar yesek de.
Merveclsz Nilay01- hayır canım kullanmazsan sıkıntı herkes zaten planlı bir şekilde önceden kullanıyor ben öğrenir öğrenmez eczaneye gittim aldım ertesi gün doktor folik asit yazıcam dedi dün bunu aldım dedim farketmez iyi yapmışsın dedi
Nilay01- Merveclsz bugün bende mutlaka alıyorum o zaman hepsi aynı oluyor değil mi folik asit desem eczane verir
Asil_Egem Merveclsz bende isteyerek planlı hamile kaldım ama hiç kullanmamıştım öncesinde hamile kalınca başladım hamilelikte çok önemli ama öncesi neden onu anlayamıyorum ilk defa burda duyuyorum bebek düşününce folik asit başlayanı
Merveclsz Nilay01- evet evet eczaneden al direk kullan eczanede direk kullanmanı önerir zaten. Çok çeşidi var ben PREGNIO FOL almıştım eczane arkadaşımdı bu en iyisi dedi 50 tl ye içerisinde 3 aylık var hatta. Bende senin gibi 5 haftalıkken başladım şuan 14 haftalığım hatta şuan ilk 3 ayım bitti ama arkadaşım hapı bitir bırakma dedi
Asil_Egem Nilay01- yani canım herkes hamilelikten önce de kullanmaya başlamış ben isteyerek yaptım planlıydı ama ilk defa burda duydum bende folik asit önceden başlandığını o kadar yakınım hamile kaldı onlarda da duymadım hiç hamilelik öğrenince gittim doktoruma doktorum başlattı bana da çok şükür 27. Haftadayız ve gayet iyiyiz 🥰🥰🥰
Merveclsz Asil_Egem evet bende önceden kullanmadım duymadım hamile kaldıktan sonra duymaya başladım herkes 3 ay öncesinden kullanmaya başlıyormuş bende gebelikte 5 haftalıkken başladım 😂
Asil_Egem Merveclsz yani hamilelikten sonra çok şey öğrendim zaten ama anlam veremedim önce kullanmak ne işe yarıyor ki aceba bide çevremdeki hamilelerden duymadım hiç bende 20 günlüktü öğrendim başladım öncesinde hiç bilmiyordum bile🥰😂
honeyland Nilay01- benim de planlı gebelikti aile hekimi yazmıştı bana da folik asit bebek düşündüğümüz için kullandım bitti 1 ay geçti üstünden hamile kaldım etkisi de olmuşmudur bilmiyorum 😊