Eliz34 bence simdiden başlama her bebek her doğum kendine hastır önceki 40.haftada geldi diye buda gelicek değil.Birde ikinci normal doğunlar ilkinden daha kolay oluyor diyorlar yani daha cabuk açılman oluyormus önceki doğumundaki kadar zor olmuyormus bende bilmiyorum ama insallah ikinci doğumumu yakında yasıycam.Genede tereddüt edersen 37.haftada başlayabilirsin hurma,ananas yemeğe merdiven inip çıkmaya bir sure çömelip kalkamaya.Ikinci gebeliğin olduğu için erken başlama derim ben.Ne olur ne olmaz.