Smysmt Ben 12 haftada kan ilacina basladim fakat düzensiz kullandim simdi düzenli iciyorum .decavite de 19. Haftada basladim bir sorun olur mu gec mi kalmisim yani yazmisti doktorum ama alamamistim
Drymomm Smysmt decaviti hemen başlıyo doktor hamileliği öğrenir öğrenmez demir hapını 3aydan sonra başladı
41irem Smysmt bende 13 haftalığım yeni yazdı bana ama mide bulantılarım yeni yeni geçmeye başladığı için iki hafta sonra başlarsın miden biraz daha rahatlamış olur dedi öyle yapıcam ben