Setude Kızlar iki gündür çok bitkinim halsizim ağrılarım var. Bu haftalarda olup halsizlik için yaptığınız birşeyler var mı?
miniginannesi9 Setude Agirlastikca hareket ederken insan zorlanmaya başlıyor. Yatakta sağa sola dönerken çok zorlanıyorum, halsizlik değil de tembellik çok başladı bende, hiç bişey yapasim gelmiyor
EsmamM18 Setude kanlı dolunay mı ne varmış 🤣 halsizliğimi uykusuzluğumu sürekli yatmak istememi ona yoruyorum 😄😄
Merveaktas21 Bende 33 hastalığım aynı problemler bende de var doğum yaklaştıkça daha da artar diyorlar ağırlaşiyoruz canım 🧡
Lezginka Ben de öyle, halsizim. Mental bir ağırlık mı fizyolojik mi bilmiyorum ancak hiç bir şey yapasım bile gelmiyor