havis00 evnyldrm ben yedim hemde deli gibi yerdim kan degerim dusukdu ona bagliymis annemde bana hamileyken cok yermis tabi zararlidir ama
Merinosunannesii Edacevik hacışakir in ayrı Bi cekici kokusu vardı zaten cocuklugumda da yermişim yerdim hani hatırlıyorum tırnak atardım sabunlara işin kötüsü sabunlar paketli değil lavaboda 🤢eskiden sıvı sabun mu vardı evlerimizde😂😂
Merinosunannesii Zuhreee yok onların kokusu çekici gelmiyor hacışakir böyle ağzımın yan taraflarını kamaştırıyordu diyordum artık geçircem dişimi hart hart yicem 😂
Merinosunannesii Parol dalanın kokusunu bilmiyorum önemli olan benim için kokusu öyle renkli markalı sabunlar olmuyor hacışakirin yerini tutmuyor 😂
Selen37 Kız kardeşim kilo ile sipariş etmişti yiyordu sürekli her bulduğumuzda attık 😂 demir eksikliği sonucunda oluyor
AltinYildizMom evnyldrm küçükken toprak yerdim hala yağmur yağınca o koku okadar güzel gelirki ama tekrar yemeyi düşünmedim 🤭🤭