Minikkuss Lavabodayken 1 damladan daha da az kan geldigini fark ettm hastaneyi ariyorum acmitor . 1 saat gecti her hangi bi kanama yok . Bebek hareketlerini de hissediyorum . Hastaneye gitmek gerekirmi acaba? 🤦♀️
Tazee_anne Minikkuss valla benim doktorum kanama ağrı görürsen gel demişti gitmekte fayda var derim Aramayın direk gidin
Serapveminikleri Minikkuss İlla açmaları mi gerek ? Sonuçta kanama normal karşılanmiyor 1 saat aramayı bekleyeceğinizr keşke Dr gitseniz bazen 10 dK bile çok değerli oluuor 🙏Dr arasanız bile o size gelin diyecek
canserko Kimse git ya da gitme diyerek sorunluluk alamaz bu durumda . En iyisini annesi olarak siz bilirsiniz, telefonu açsalarda muayene etmeden nasıl sonuca eresiniz .
Minikkuss Serapveminikleri illa açmaları gerek tabiki acili arıyorum .. Kanama devam ederse gel dedi . Tehlikeli olan kanamaların devamlı olup kesilmeyecegini söyledi takip edecgm olmaz inşallah ama olursa o zaman gidecgm😘
canserko Bazen bebekleri tamamen Allah koruyor diye düşünüyorum. 🤦🏻♀️ Elbetteki öyle zaten ancak Allahım koruyor diye de … töbe estğ neyse
Minikkuss canserko doktora ulaştım . Kanama devam ederse gel takip et dedi . Belki doktor bizden daha iyi biliyordur öyle değil mi ? 😉 o yüzden ilk olarak doktoru aramak daha mantıklı ..
canserko Minikkuss evet doktor bizden daha iyi bildiği için buraya hastaneye gideyim mi gitmeyim mi tarzı postları yazıyor olmanız bir tuhaf oluyor o yüzden 🥲
Serapveminikleri Minikkuss Ben sizin yerinizde olsam giderim beklemem ki gittim kahve lekem geldi nokta kadar iyiki gittim erken doğum yaptım bende Dr aradığımda bana normal takip et devam ederse gel.demiati ama dinlemeden gittim bence sende bekleme
Minikkuss canserko doktor açmamıştı telefonu ben buraya yazidgimda bu şekilde başına gelen arkadaşlara soruyorum onlardan cevap bekliyordum . boş konuşanların cevabına ihtiyacım yok
Bmelis Benim de çok az damla halinde kan gelmisti hemen doktora gitmiştim. Erken doğum riski çıkmıştı ve iki gün hastanede yatmam gerekmisti. Hastaneye ulaşmayı beklemeden en yakın hastaneye gidin bence.