Anne344 Maltofer diye tüp kullanıyorum normalde hap kullanırken kabız oluyordum ama tüpe başladım 1 haftadır ishal oluyorum aralıksız ve aşırı derecede karnım ağrıyor yaşayan anneler var mı normal mi sizce? Daha doktora gitmedim pazartesi gidicem