MercimekveAnnesi16 Şuan 17+4 üm ama bebeğim ultrason da 19+6 görünüyor doğumu etkiler mi onu merak ediyorum
3bebekannesiii MercimekveAnnesi16 etkilemez diye biliyorum canım beslenmen nasıl benim bebeğim geriden geliyo
Aysekoroglu MercimekveAnnesi16 32+2 haftalığım benimkide 2 hafta önden gidiyomuş hiçbir sıkıntı olmaz dedi doktor hatta erken doğsa falan kilosu düşük olmadığından küveze falan da gitmeyebilir dedi iyi yönleri bunlar dedi
Mukoc MercimekveAnnesi16 ahh ahh aynı durumdayım. 30 haftalığım fakat 32 görünüyor uzun zamandır 2 hafta ilerde. Bebek iri olur dedi doktor sıkıntılı bir durum yok dedi bana. Fakat doğum 38de başlamazsa mutlaka gel dedi, sanırım bu 2 hafta erken doğum olacağı demek.
MercimekveAnnesi16 3bebekannesiii ben hep ceviz muz süt yoğurt hurma yumurta kuru incir kuru kayısı çiğ fındık badem bunları tüketmeye çalıştım taze meyveler yemeye çalıştım imkanınız dahilinde yemeye çalışın faydası olur bide kaşar peyniri
MercimekveAnnesi16 3bebekannesiii bir de haftanızı bilmiyorum ama hurma 30 haftaya kadar iki günde bir 4-5 tane 30. Haftadan sonra her gün tüketebilirsin
2bebek3gebelik Sorun olmaz sonradan haftası ile aynı olabilir 25haftada 27hafta gözükmüyordu şimdi 30 olduk haftası ile uyumlu dedi az evvel daha doktorum şükür. Önden bile gitse erken gelme bu yüzden olmaz kilosu ve boyu belki fazla olur sadece
Zero2344 Benim de boyu 3 hafta kilosu 2 hafta önde gidiyor canım ama doktor sıkıntı olmaz dedi. Erken doğma riski de olmaz merak etme
Zero2344 MercimekveAnnesi16 ne demek. Rahat ol bence biz hamişler bebeğe birşey olur mu korkusuyla çok geriyoruz kendimizi sakin olmak en mantıklısı bence.
MercimekveAnnesi16 3bebekannesiii ben o zamanlarımda hep yedim günde iki- üç tane hurma yedim aşırıya kaçmayın sıkıntı olmaz
MercimekveAnnesi16 Mukoc bakalım bizde durum nasıl olacak sen kendini sıkma herşey olacağına varır kötü düşünme kötü hissetme 💜
Mukoc MercimekveAnnesi16 şükür sağlığı iyi olsun da gerisi hallolur, 2 hafta önce doğsa nolcak erken kavuşuruz işte iyi açıdan bakmaya çalışıyorum, hem besililer maşallah diyip öyle düşünelim napalım:)