kir_cicegi Şuan saat 11 bi baktım ikinci çizgi var. Sabah 6 da yaptım testi o zaman kurumaya yakın heralde Bi baktım pozitif sonra silindi negatif oldu şuan böyle ikinci çizgi var ve kan verdim az önce bakalım siz görebiliyor musunuz
3bebekannesiii kir_cicegi ben goremedim canim rabbim saglikli bir evlat nasip etsin isteyenlere insallah
Nesityyy kir_cicegi canım inşallah hamilesindir.. kuruma çizgisi değildir 🤲🏻☺️nezaman çikcak sonuçun neden başka test yapmadın evde ☺️🤲🏻❤️
momof3 kir_cicegi canım üstünden çok geçmiş bu sonuç geçerli olmaz 🙂 İnşallah vardır 🙏🏼kuruma çizgisi olabilir saatler geçmiş üzerinden
kir_cicegi Mina06 Mina06 Nesityyy EsmamM18 Mortaleks1 hava123 derya45 Nigar22 CansuDRY NEGATİF BU TESTİN KURUMA ÇİZGİSİ OLDUGUNU BENDE DÜŞÜNDÜM AMA DİĞER TESTLERIMDE SİLİK ÇİZGİ HEMEN BELIRMISTI. BİR DAHA TEST YAPMAYI DÜŞÜNMÜYORUM 😓
kir_cicegi Nesityyy 2 de çıkacak inşallah ben dünde yaptım silik çıktı bugün ki de böyle çıktı işte başka testim yok kan verdim zaten ❤️🤭
Mina06 kir_cicegi geç döllenme olmuş olabilir bende bugün yaptım profileme bak canım adetim 1 gün geçti ☺️
Mina06 kir_cicegi teşekkür ederim ☺️ inşallah sizde kucağınıza almayı nasip eder kan testi verin en güzeli orda belli olur 😊
kir_cicegi Nesityyy Allah razı olsun çok teşekkür ederim 2 de aradım ama çıkmadı dedi 3 te arayacağım inşallah