Cerenn12 Arkadaşlar ben 5 haftalık gebeyim. 3 gün önce az birşey kanamam oldu şuan yok. Dün HCG testi yaptım iki katına çıkmış değerim. Düşük tehlikem olsaydı HCG iki katına çıkar mıydı
Fatmanur-3 Cerenn12 Doktorunuza mutlaka bildirin düşük önleyici haplar ilaçlar veriyorlar ve sizi kontrol altına alyorlar sürekli doktorunuzla iletişim halinde olun bence çokta stres yapmayın bebişe yansımasın 🙏🏻
Cilekkz-22 Cerenn12 ilk başlarda tutunma kanaması olabiliyor ama sen her ihtimale karşı doktoruna git lekelenmelerim oluyo de sonra ultrasonda muayene edip progestan yazar geçer lekeler 🥰
Asyaayaz1 Doktorunuza sordunuzmu mutlaka bildirin büyük ihtimal yerleşme kanaması ama yinede içiniz rahat etmiş olur
Cerenn12 Evet söyledim iğne ve hap verdi kullanıyorum suan ama yine de korkuyorum kafamda netleştirmeye çalışıyorum 🤕