Merhaba 27 haftalık hamileyim. 1 haftadır aclık kriziyle ugrasıyorum ve ne yersem yiyeyim doymuyorum artık bedenim uyusuyor ve basım cok agrıyor. Seker yuklemesı yapacaktım bu haftalarda ama doktor kontrolunde doktorum suyunun fazla olmadıgını ve bebegın gelısımı onde olmadıgı ıcın buyuk bir ihtimalle seker olmadıgını soyledı. Bende yapmadım. Ama artık bas edemiyorum. Tamam cevremde bu aylarda bebegın gelısımı hızlı oldugu ıcın cok sık acıkmamın normal oldugunu soyuyorlar ama bu artık aclıgı gectı. Varmı bu durumu yasayan. Siz nasıl ustesınden geldınız