Arkadaşlar 1 ay önce doğum yaptım ama sütüm cok az mama desteği evolvia onerdi drlar en iyisi şekersiz ve meme reddi yaşatmıyor diye aslında iyi ilerledik kabız oldu evolvia ac geçtik bu seferde aşırı büyük tuvalet yapmaya başladı dr dönüşümlü ver dedi ama düzene girermi şaşırdım mamayı bırakmak istemiyorum içerisinde omega en yüksek olan mama besın açısından en iyi mama bu ama şaşırdım