Sumeyyyyeee Kızlar bugun saat 14:20 de detaylı ultrasyon randevum var giderken birşeyler yemiş olayım mı 😊 ▶️ 15 dk süren de var diyor 40 dk süren de car diyor, Kocaeli umuttepe de Yasemin Hanıma gidicem orada yaptıran var mı acaba🥰
061018 Sumeyyyyeee ben kahvalti yapıp gittim 1 detayliya 12 dkkika flan sürdü şükür her sey iyi ciktı.Sıkinti oldugu durumlarda daha uzun sürüyormuş
Lulemom Sumeyyyyeee tok karnına gidin yeter. Benim doktorum hususi gelmeden şekerli yeme çok hareketli olmasın demişti. Diğer organlarda sorun olmuyo ama kalbi incelerken zaten kalp hareketli bi organ bide kendisi hareketli olursa zorlanırım demişti. Normal kahvaltı yapıp gitmiştim. 40 dk sürmüştü
Lulemom 061018 öyle korkutmayın kimseyi. 15 dakikadan sonra bişi mi var stresine girecek. 🤦🏼♀️ Benim 40 dk sürdü hiç bi sıkıntı çıkmadı. Milimi milimine herşeyi inceledi. Bizde gördük, gayet normal bi süreydi.