Kızlae doktora geldim , bebegin gelisimi 1 hafta önde ama karın gelisimi 1 hafta geride , proteinsiz kalmıs cocuk dedi proteine yüklen dedi , suyunda sınırda armut ve havuc suyu ic bakalım geri dedi , protein takviyesi alınca bu gelişimi ilerlermi , ve su düzelirmi