69eyma Devlette doğum yapanlar memnun mu ve fiyatları nedir ben gaziosaman paşa fizik tedavide yapicam çok merak ediyorum
Sedakbyk 69eyma sgkniz varsa devlet hst.dogum ve muayne ucret almiyor.yoksa da hst.gidince bankodan ogrenebilirsiniz yada 170i arayabilirsiniz.