Leylamaa lütfen evde idrar testi yapmayın. Çıkmıyor. Bana hemşirem sakın evde yapıp moralini bozma dedi. ki transferin 10 günü kanda gebe olduğumu öğrendiğim halde test yaptım evde çıkmadı. taki adettim 1 hafta geçikene kadar. Günü. 1 hafta geçtikten sonra çift çizgiyi gördüm ondan önce hep tek çizgi silik bile çıkmadı. Şimdi moralini bozma 3-4 daha sabret derim