bitanembugram kubraannecikk1 Açlık kan değeri mi şeker yüklemesi farklı çünkü saat başı kan verip değer öğreniyorsunuz
Ugurhilal kubraannecikk1 tokluk şekeriniz 70 -140 aralığında ise Normal kabul edilir açlık 70 -105 diye biliyorum benim de 115 çıktı ve doktorum şeker yüklemesine gerek kalmadığını söyledi
Taze_gebe kubraannecikk1 size açlık tokluk bakılmış sanırım sağlık ocağında şeker yüklemesi yapılmıyor bildiğim. Size çıktı vermedi mi yani bu değer açlık mı tokluk mu o önemli kanı aç mı verdiniz tok mu bi sürü detay var 🤔
Taze_gebe kubraannecikk1 açlık 90 tokluk 120 ise gayet iyi tokluğu yemek yedikten bir saat sonra verdiniz dimi
Omerhatice kubraannecikk1 açlık 94 tokluk 1. Saat 132 2. Saat 98 mi neydi doktor hepsi norml gayet güzel demişti canm