Kızlar adetime son 8 gün var
Son bikaç gündür aşşırı bi uyku halim var
iki gün öncede çok az leke kahve kırmızı gibi görmüştüm 2 kere falan gördüm sonra kesildi
İki gündürde sabahları cok hafif mide bulantım var normalde hic bulantım olmaz ama bişeyler yiyince kesiliyor öğürme geliyo cok hafif ama
duygu değişimlerim var kendimi depreyonda gibi mutsuz hissediyorum eşime falan sarıyoruk durduk yere 🤷🏻♀️
Göğüslerim şiş dolu dolu ama ağrı yok
kasıklarımda sancılar var
valla uzun oldu kusura bakmayın ama biraz anlatıyım dedim belkide psikolojik bilmiyorum 😑 inş iyi haberler alırız ne zaman test yapsam bilmiyorum bi yandan dayanamıyorumda 🤷🏻♀️
sizde durumlar nasil?