Benimde yedinci haftamda başlamıştı bulantılarım ve kusma fobisi olan biri olarak resmen cıkarmamaya ant içmiştim😅maalesef zor geçiyor 15. Ci haftam bitmek üzere hala ilac kullanıyorum eskisi gibi yoğun değil fakat gün içinde beslenmemi kısıtlar şekilde olduğu için devam ediyorum.Doktorunuza danışarak prilam kullanabilirsiniz.Buna ek olarak bana yeşil elma, ayva, limon, çubuk kraker vs iyi geliyordu.İsterseniz bunlarıda deneyebilirsiniz