Yenibirannee Leylamaa ben goremedim canim testi isiga doğru tutup bak bakalım benim ilk testim oyle anca isiga doğru tutunca gözüküyordu
Fatma_6868 Arkadaşar ya benimde 13 gün geçti hala hastalandım ama bende düzensizlikte var gebelik varmıdır sizce?
Fatma_6868 Leylamaa evt yaptm biri beli belirsiz hayalet çizgi çıktı 6 gün sonra tekrar yaptm oda çok tuhaf bi çizgi çıktı