NurEto merhaba universitede rup bebek bolumu diye bu is icin acilmis bolum var orayla konusabilirsin asilama fiyati aldigin igneler filan 1.500 lirayi buluyor transfer gununde hastaneye 300 lira gibi bir ucret yatiyorsun. Medicanayi da 3.500 arti aldigin ilaclar diye duymustum. Eger doktor bir sikinti yok diyorsa rahim filmi cekilmeni oneririm. Bizdede bir sikinti yoktu asilama yaptirdik tutmadi. Rahim filmi cekildim o ay hamile kaldim suan 9 haftalik ins sana da isteyen herkese de nasip olur hepimiz saglikli bebeklerimizi kucagimiza alabiliriz