Elizinannesii Feyzaycll ben de 2 gün önce doğum yaptım 32+2 de. Şuan bebeğim küvözde ağzından bağlı solunum cihazı. Allah hepimizin yardımcısı olsun dua edelim birbirimize inşallah 🙏🏻
Feyzaycll Elizinannesii Aynı durumdayız benimkide öyle Allahımm şifa versin kuzulara rabbim sen yardım et 🤲🏻😞
Merimex Feyzaycll benim oğlum da 33 haftalık doğdu 25 gün ayrı kaldık ama şükür kavuştuk hiç korkma dua et bol bol herşey iyi olacak inşallah çok geçmiş olsun