Daha öncede bu konuyla ilgili yazmıştım kızlar. Eşimin gece rüyalanmaları var ilk başlarda sinir oluyordum ama artık sağlık sorunu olduğunu kabullendim. Bu sanırım çocuk konusunda da olumsuz etkiliyor beni bir düşüğüm var ve sanırım bu ay kimyasal yaşadım. Bu ay randevu alacağız ürolojiden. Daha önce böyle bir şey yaşayan var mı? Sorun be olabilir acaba. İstemsiz oluyor diyor eşim ve düzenli bir ilişkimiz var hele çocuk istiyoruz diye her fırsatta değerlendiriyoruz ama 2 3 gün arayla ama yine de eşim gece rüyalanıyor isteğim de yok olsa sen yanımdasın zaten yaparım bu durumdan artık ben de çok sıkıldım diyor. Sebebi ne olabilir??