Papatya_38 Kızlar tetenozun ikinci dozunu vurulacagim da aynı birinci doz gibi mi ağrısı , yoksa daha ağır mi
suscarparimm Papatya_38 İki tetenoz aşımıda kendim vurmuştum 😂 ilki 2. Sine göre daha ağırdı 2. De ağrı bile olmadı 🤷🏻♀️