Gamze-34 Kızlar çok telefon kullanımı bebege zarar verır mı malum pandemı var bn herseyını ınterneten alıorum buyuxden de sık telefon kullanıorm ama gecelerı başka odada telefonum sız hangu sıklıkla kullanıonuz
Nry0682 Gamze-34 evde yanlız oldugum için her dakka elimde oyun konuşma msj alışveriş derken iyice bagımlı oldum.bebege zararı elbet vardır radyasyon sonucta.keske bırakabilsem
haziranin25i Gamze-34 telekomünikasyon sektöründe çalışıyorum telefondan en fazla yediğimiz radyasyon aralığı birini aradığınızda dinlediğiniz o çalma sesi kuzu 🤗 Zaten telefona gelene kadar her eşyadan radyasyon yiyoruz 🤭
Gamze-34 Ben yatarken başka odaya koyuyorum çok uzucu bu durım ya ama alıncak seylerı var hep interneten alıorum
Acelya00 Valla bilgisayardan 32 saat online ders verip bir de telefon trafiği derken radyasyon içinde yaşıyoruz zaten elimden gelen tek şey kaktüs almak oldu 😂 kaktüsler radyasyonu emiyormuş gibi bir haber okumuştum sadece