Kizlar merhaba benim daha öncesinde bir kürtajım oldu bebeğim 7. Haftada gelişimini durdurdu ve hamileliğimin başından beri az az kanamam vardı ve şimdi adetim 10 gün gecikti sonrasında yine kahverengi akıntı şeklinde ara ara kan renginde kanamam oluyor evde erken gebelik testi yaptım çizgi silikte olsa çift çizgi çıktı sabah bulantım oldu ama (afedersiniz) kusmadim ve sabah tekrar normal test yaptım tek çizgi çıktı cuma günü doktora gideceğim bana bir fikir verin gebelik varmıdır yok mudur