mavipinokyo Ecemmmmmmmmm bende bekliyim şurda çok önerdi bana arkadaşlarim almayi düşunuyorum ben doğuma yakin..
Purpura26 Ecemmmmmmmmm Benim arkadaşım 5 ay oldu doğum yapalı.O kullanıyor. Çok memnunum dedi. Manueller gibi el yorması yokmuş. O kendi sağıyormuş. Çalışan anneler için zaman açısından zor olabilir ama ben çalışmıyorum. O yüzden tercih edicem
Bsmlh Ecemmmmmmmmm canım mochi eğer aktif sütün varsa cok güzel birşey bebek sağı emerken sola solu emerken sağa tak 2 katı derken çoğaltıyor ama aktif sütün yoksa ve gelmesi için alacaksan alma o zaman bir işe yaramıyor ben once mamajoo aldım elektrikli onunla geldi sonra bebek emdi derken suan mochi indirimde 89 TL bir hemşire kampanyası var sipariş girdim ilk başta süt gelmezse mochi zor
haziranin25i Ecemmmmmmmmm mochi aktif ve şakır şakır akan bir sütünüz var ise bir memenizde bebeği emzirirken diğer memenizdeki sütü topluyor. Yani öyle aman aman sağma ne yazık ki yapmıyor. Hastane tipi sağma makinelerini kiralamanızı tavsiye ederim onlar çok iyi işe yarıyor 🤗
mummy_mom Ecemmmmmmmmm ben aldım henuz kullanmadim ama cok methini duydum.diger memeden akan sutu topluyormus.sutun bir grami bile ziyan olmuyormus ve sütü arttiriyormuş.normal manueller gibi de degilmis.
Ecemmmmmmmmm Ben üçüz hamileyim ve küvezde kalacaklar bebeklerim büyük ihtimal. Onlara süt götürmem gerekecek her gün. O yüzden alıp almama konusunda çok kararsız kaldım. Elektrikli olanlar çok pahalı :(((