Bende de başında ve sonunda çıktılar yarın doğuma gireceğim hala 3-4 tane var. Çoğalmasın diye bebekler için olan katkısız sabunlardan kullandım. Her gün düzenli yıkadım ve ardından bepanthol el ve yüz için olanını kullandım nemlendirmek için. Çoğalmasına engel oldu o bende gerilettiği oldu ama izleri kaldı hep 😐 onlara da artık doğum sonrası bakacağım çaresine