Melikebyk Kızlar merhaba, 7+2 hamileyim ama şu ana kadar hiç bulantım olmadı. Açıkçası biraz tedirgin oluyorum yolunda gitmeyen bir şey mi var diye . Benim dışımda aynı sorunu yaşayan var mı?
Fadikb Melikebyk 14 haftalığım hiç midem bulanmıyor canım koku hassasiyetim de yok ☺️ Aşermede yok bünyeyle alakalı sanırım
Hatice_bilal Melikebyk bazıları ilk 3 ayda bazılarının ki son 3 ay oluyor bazılarınınki de hiç olmuyor benim de çok azıcık vardı oda birkaç saatte geçiyordu korkulcak bişey yok canım
Sakinem212 Melikebyk herkeste bulantı olacak diye bişey yok arkadaşım hamileydi bebek hareket etmese hamile olduğumu bile anlamam diyordu ilk gebeliğimde tüküğümü bile yutamıyordum 5 ay kustum mide bulantısı olmazsa bebekte bir sorun olduğu teşkil etmiyor içinizi ferah tutun kalp atışı ve keseyi gördün mü endişe biter.
Mercimegimbenim 14 haftalık oldum 1 kere bulantım oldu o da hastaydım o yüzden, endişe edeceğin birşey yok korkma, herkeste aynı belirtililer olmaz canım 🌸
Morvy Melikebyk canım biz bugün kızımla 26. Haftalık olduk bizimde olmadı hiç belki sende şanslı gebelerdensindir☺️
Neshe08 Melikebyk bu bi sorun degılkı nımet şanslı kısılerden bırısın bende 8 aylık oldum hıc bulantım olmadı ne guzel işte sızdede yok
Nimet16 Melikebyk kusunca insanlar daha mı mutlu oluyor her hamile kusucAk diye birşey yok arkadaşım 8. Haftamda bir başladı aman allahım 5 kilo verdm 14. Haftamdayım yat kalk dua et haline
Mlhameliha Melikebyk benimde 1 defa oldu canım şanslıyız bence ama gün içinde hafif ara ara bulantım oluyor ordan anlıyorum bebeğim iiy olduğunu 😁