Nasıl oldunuz bebiş nasıl umarım iyisinizdir. Ya ben Murat beyin elimden mi kendi bünyemden mi bilmiyorum ama sezeryan diye diye büyüttükleri şey bu muymus kalkması zor vs dediler ben sükür kendim gittim geldim tuvaletime adet agrısı gibi bazen gaz agrısı gibi oda normal zamanda bile yaşanan bisey sadece 3 kere kustum yemekten önce o dikişlerimi zorladı onun dısında ilk ayağa kalkm falan cok iyiydi:) insallah böyle devam eder