Merhaba anneler ikizlere hamileyim ve artık son zamanlarım evde de bir telaş başladı nasıl bakacağım ilk hamileliğim ve inanılmaz tecrübesizim bu konuda nerede ne yapmam gerektiğini bilmiyorum ilk ikiz anneleri siz ne yaptınız ? İlk etapta annem ve kayınvalidem yakın oturdukları için bizi yanlarına çağırıyorlar bizim evimiz onlara biraz uzak ikisininde 4 7 yaşlarında çocukları var . Tek başıma bakamam birini bulalım yanına diyorlar ama güvenemiyorum tanımadığım birine . Sizce ilk 3 4 ay nasıl bir yol izlemeliyim ? Bir de bilgisi olan var ise ev işleri için yarım gün(08.00 - 15.00) ama her gün birini tutsak ne kadara gelir ?