Beyza58 Kahramanmaraş da doktor önerisi olan var mı ? 12 haftalık hamileyim fakülteye gidiyordum ama berbat ötesi bi daha oraya gitmem doktor bile yok stajyerler ilgileniyor(daha doğrusu ilgilenmiyorlar).önerebileceğiniz doktor ve hastane var mı ?
Azizinannesi2 Beyza58 eğer devlete gideceksen Samet arslan derim bnde ona gidiyorum çok ilgili seni rahatlatıyor soğuk soğuk davranmıyor ben çok beğeniyorum 3 4 aydır gidiyorum tavsiye ederim
Kndmr Beyza58 sular akademi hastanesi Semiha Cengiz öneririm çok çok iyi bi doktor Güler yüzlü aklınızda hiç bir soru işareti bırakmıyor baştan beri ona gidiyorum 40 haftalık oldum 😂
ebrar_kck46 Bende Elbistan için post açmıştım ama yazan olmadı sanırım pek kimse yok Kahramanmaraş veya Elbistanlı😊
Fatos_teke46 ebrar_kck46 Elbistanlı olarak söylüyorum dert çekiyorum gerçekten doktor olarak deilde ultrason konularında verilen ultrasonlar hep gece cekilmis karanlık ışığında ki resimlerine benziyor devlet Hastanesi’nde Oğuzhan inceliye gidiyorum özelde emin sevinçler
ebrar_kck46 Azizinannesi2 bilemiyorum iki kez gittim baya şakacı bi yapıya sahip ve ilgilenmesi de gayet iyiydi siz yorgun zamanına denk gelmiş olabilirsiniz belki ☺️
rukiyeeefeee Devlette rasim konuş’a gidiyorum ben memnunum rasim beye gelmeden önce de alper turala gidiyordum markaside hiç memnun kalmadım çok ilgisiz devlette Mesut avan ın isminde duydum ama rasim beyden de memnunum ben ilk ona başladım diye değiştirmedim
Rabiaomerrr Beyza58 özel aslında özeller para tuzağı amaç devletten agzım yandığı için bir kere gitmek istemedim . Normal de nst ücreti almıyorlar dı ama almaya başladılar .