Lezginka Ela20 regenesis alıyorum ek olarak gerekli olmasa da ara ara omega royal kullanıyorum, regenesis gerçekten çok iyi
Serapem Ela20 cnm bn bi demir ilaci d vitamini ve arada magnezyum alıyorum karma vitamin verdi kullanmıyorum tahlillerde gayet iyi
Bebek0000 Kimkibu bende onu kullaniorm devit 3 icemiorm d vitamini midemi bulandiriyor regenesis yeterli olur mu acaba doktoruma sormayi unuttum devit 3 kullanmali miyim sizce?
Kimkibu Bebek0000 sanmıyorum doktorumla bugun konustuk hatta d vitamini çok önemli onu hic kesmiceksin hatta doğumdan sonraki 6 ayda kullanmanı tavsiye ediyorum dedi.. ekmeğe falan damlatıyorlarmıs o şekilde yada farklı bi şekilde deneseniz
Sareliidunyam Nasibenliyor aşırı kilo yapıyor annelere dedi. Bende kullanmadım hiç bişeyde olmadı. Yine hamileyim yine kullanmıyorum 😂
gayeozlem88 Ela20 Bunları hiç denemedim canım 24. haftada balık yağına başlattı doktor easyfishoil önerdi onu kullanıyorum içinde d vitamini de var limon portakal aromalı olduğu için midemi de rahatsız etmedi